فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست.
لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!
در صورت آنلاین بودن پشتیبان ها میتوانید از بخش "پشتیبانی آنلاین" با ما در تماس باشید.
با تشکر از بازدید شما عزیزان
مدیران وبلاگ فایل مایل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


کانال تلگرام ما،حتما متصل شوید

مقاله ترجمه شده اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین در 17صفحه و ترجمه 38 صفحه ای
دسته بندی مهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات
بازدید ها 9
فرمت فایل zip
حجم فایل 258 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55
ترجمه مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین

فروشنده فایل

کد کاربری 10
کاربر

مقاله ترجمه شده اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین در 17صفحه و ترجمه 38 صفحه ای

Abstract
This study examines the antecedents and consequences of consumer trust in the United States, Singapore and China. The
results show that reputation and system assurance of an Internet vendor and consumers’ propensity to trust are positively
related to consumer trust. Consumers’ trust has a positive relationship with attitude and a negative relationship with perceived
risk. Implications of the results are discussed.
2005 Elsevier Ltd. All rights reserved.

1. Introduction

Trust plays an important role in many social and economic interactions involving uncertainty and dependency.
Since uncertainties exist in transactions over the Internet,
many researchers have stated that trust is a critical factor
influencing the successful proliferation of e-commerce [1].
The concept of trust is crucial because it affects a number
of factors essential to online transactions, including security
and privacy. Moreover, although e-commerce brings benefits to both vendors and customers, it also has limitations,
such as the physical separation between buyers and sellers,
and between buyers and merchandise. In order to reduce the
barriers, vendors must develop a trustworthy relationship to
foster customer loyalty.


چکیده ترجمه:
این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند. نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد. اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطة منفی با ریسک مشاهده شده دارد. مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند.
کلیدواژه: تجارت الکترونیک، اعتماد، ایالات متحده، سنگاپور، چین
1- مقدمه
اعتماد نقش مهمی را در بسیاری از تعاملات اقتصادی و اجتماعی درگیر با عدم اطمینان و عدم استقلال ایفا می کند. از عدم اطمینانی که در معاملات اینترنتی وجود دارد، بسیاری از محققان بیان کرده اند که اعتماد یک عامل مهم مؤثر در افزایش موفقیت تجارت الکترونیک می باشد. مفهوم اعتماد بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا آن روی یک تعداد عوامل ضروری برای معاملات آنلاین اثر می گذارد، از قبیل امنیت و خصوصی بودن. هر چند تجارت الکترونیک مزایایی را برای هر دو خریدار و فروشنده فراهم می کند. ولی آن محدودیتهایی از قبیل جدایی فیزیکی مابین خریداران و فروشندگان و مابین خریداران و کالا، دارد. به منظور کاهش موانع، فروشندگان باید یک رابطه قابل اعتمادی را برای پرورش وفاداری مشتری توسعه دهند.
اعتماد مصرف کننده جنبه ای مهم از تجارت الکترونیک می باشد و شناخت سوابق و پیامدهای آن یک کمک مقدماتی برای دلایل ذیل می باشد. ابتدا، سوابق اعتماد ما را برای شناخت اهمیت نسبی عوامل مؤثر در اعتماد قادر می سازد. درک این عوامل نقش مهمی را در تدبیر کردن

 

  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی