فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست.
لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!
در صورت آنلاین بودن پشتیبان ها میتوانید از بخش "پشتیبانی آنلاین" با ما در تماس باشید.
با تشکر از بازدید شما عزیزان
مدیران وبلاگ فایل مایل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


کانال تلگرام ما،حتما متصل شوید

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش معنوی و فشار روانی معلمان در مقاطع سه گانه تحصیلی مدارس ، راهبردهای مقابله ای در 126 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی علوم تربیتی
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 344 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 126
پایان نامه بررسی رابطه بین هوش معنوی و فشار روانی معلمان در مقاطع سه گانه تحصیلی مدارس ، راهبردهای مقابله ای

فروشنده فایل

کد کاربری 2063
کاربر

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش معنوی و فشار روانی معلمان در مقاطع سه گانه تحصیلی مدارس ، راهبردهای مقابله ای در 126 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

موضوع پژوهش :

موضوع پژوهش عبارت است از بررسی رابطه بین هوش معنوی و فشار روانی (راهبردهای مقابله‌ای) معلمان در مقاطع سه گانه تحصیلی مدارس شهرستان بندرگز.

منظور از این پژوهش بررسی هوش معنوی و ارتباط آن با فشار روانی در معلمان و استفاده از راهبردهای مختلف است. کنترل فشار بهمراه ارتباط هوش معنوی با رضایت شغلی است. هوش معنوی یکی از جنبه های کاربردی معنویت می باشد وفرد می تواند زندگی وفعالیت های خود را در زمینه ای وسیع تر، غنی تر ومعنادارتر قرار دهد و به کمک آن تشخیص می دهد که کدام اقدامات یا کدام مسیرها معنادارتر از دیگری می باشد. در دوره ای انتقال صرف معلومات و محفوظات به ذهن دانش آموز هدف هر معلمی بود ولی اکنون با بهره گیری آنان از یافته های علوم تربیتی و روانشناسی هدف از معلمی و عوامل موثر در آن نیز تغییر کرده است پس بهترین معلم آن است که ضمن آگاهی نسبت به جنبه های مختلف هوش درخود سعی نماید ارتباط صحیح با دیگر عناصر دخیل در امر معلمی ایجاد نماید بطوریکه خود از سلامت روانی و جسمی برخوردار بوده و بازدهی خوبی در کلاس درس نیز داشته باشند.

در این پژوهش هوش معنوی و جنبه های مختلف آن، تطابق آن با معیارهای هوش، مزایا و کاربردهای آن، چگونگی سنجش آن مورد بررسی قرار می گیرد و به دلیل اثرگذاری فوق العاده هوش معنوی برمتغیرهای مهم مدیریت وتدریس چون رهبری، انگیزش، خودکنترل، قابلیت تغییر ارتباطات، عملکرد و نیز ارتباط آن با انواع دیگر هوش به یک موضوع قابل بحث تبدیل خواهد شد.



فهرست مطالب :
 

فصل اول
مقدمه   
موضوع پژوهش   
اهمیت و ضرورت انجام تحقیق   
جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق   
اهداف تحقیق   
الف- اهداف کلی:   
هدف کاربردی   
سؤالات تحقیق   
فرضیه‏‌های تحقیق   
تعریف متغیرها   
تعریف واژه‏‌ها   
فصل دوم
مقدمه   
تاریخچه هوش معنوی   
تعاریف هوش معنوی   
مدل های هوش معنوی   
مدل ایمونز   
مدل سیسک   
مؤلفه های هوش معنوی در اسلام   
رابطه هوش معنوی و هوش های دیگر  
هوش معنوی و شخصیت   
کاربرد هوش معنوی در محیط کار   
هوش معنوی و سلامت روانی   
راه های پرورش هوش معنوی  
تاریخچه فشار روانی   
معنای فشار روانی   
نظریه های فشار روانی  
دیدگاه روان تحلیل گری   
دیدگاه مبتنی بر پاسخ   
دیدگاه مبتنی بر محرک   
دیدگاه تعاملی   
دیدگاه پردازش اطلاعات   
دیدگاه شناختی   
مدلهای تنیدگی   
مدل روان- تنی تنیدگی   
الگوی واکنش حفاظتی   
پاسخ فیزیولوژیکی به تجربیات تنیدگی زا   
پاسخ به تنیدگی افراطی   
مدل بیوشیمی سلیه   
واکنش ابتدایی ارگانیسم   
مرحله پایداری   
مرحله فرسودگی (تحلیل و واماندگی)   
مدل دورن _ وند   
متغیرهای روان شناختی و اختلال بدنی   
مدل شناختیارزیابی تنیدگی (مدل تعاملی)   
ابعاد وقایع فشار زا   
1- وقایع منفی در مقابل وقایع مثبت   
2- وقایع غیر قابل کنترل یا غیر قابل پیش بینی در مقابل وقایع قابل کنترل و پیش بینی   
3- وقایع مبهم در مقابل وقایع معلوم و روشن   
4- مسئولیت افراد در مقابل بی مسئولیتی   
پاسخ به تنیدگی   
1- پاسخهای فیزیولوژیک   
2- پاسخهای شناختی   
3- پاسخهای هیجانی و رفتاری   
4- پاسخهای روانشناختی   
پیامدهای تنیدگی   
پیامدهای جسمانی تنیدگی   
پیامدهای هیجانی و رفتاری تنیدگی   
پیامدهای شناختی تنیدگی   
مطالعات انجام شده در زمینه تنیدگی   
نظریه منابع و فرایندهای مقابله   
1ـ نظریه روان تحلیل‌گری و روانشناسی"من"   
2ـ دیدگاه‌های چرخه (سیکل) زندگی   
3ـ نظریه تحولی و اصلاح رفتار   
4ـ دیدگاه‌های فرهنگی و اجتماعی ـ بوم‌شناختی   
انواع مقابله و کارکردهای آن   
پیشینه پژوهشی   
تحقیقات انجام شده در ایران   
تحقیقات انجام شده در خارج از ایران   
فصل سوم
مقدمه   
جامعه آماری   
نمونه و روش نمونه گیری   
روش شناسی تحقیق   
روش اجراء   
ابزارهای پژوهش   
پرسشنامه هوش معنوی   
پرسشنامه راهبردهای مقابله ای لازاروس wocq   
پرسشنامه استرس هری   
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه استرس هری   
روش تجزیه و تحلیل داده‏‌ها   
ملاحضات اخلاقی   
فصل چهارم
مقدمه   
توصیف داده ها   
هوش معنوی   
فشار روانی   
راهبردهای مقابله ای   
بررسی فرضیه های پژوهش   
فرضیه های تحقیق   
فصل پنجم
مقدمه   
نتایج   
بحث و نتیجه گیری   
محدودیت ها   
پیشنهادات   
الف) پیشنهادات پژوهشی   
ب) پیشنهادات کاربردی   
منابع و مآخذ   
منابع و مآخذ لاتین   

  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی