فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست.
لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!
در صورت آنلاین بودن پشتیبان ها میتوانید از بخش "پشتیبانی آنلاین" با ما در تماس باشید.
با تشکر از بازدید شما عزیزان
مدیران وبلاگ فایل مایل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تحقیق بررسی مدیریت دانایی محور

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ

کانال تلگرام ما،حتما متصل شوید

دریافت کد های بازاریابی کد کامل و جامع برای بازاریابی
تحقیق بررسی مدیریت دانایی محور در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 1
فرمت فایل docx
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12
تحقیق بررسی مدیریت دانایی محور

فروشنده فایل

کد کاربری 23
کاربر

تحقیق بررسی مدیریت دانایی محور در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

بخشی از متن :

مقدمه‌‌ :

سازمان‌ها در حال حاضر به این واقعیت دست یافته‌اند که هیچ چیز بــــه اندازه دانایی نمی‌تواند آن‌ها را در این دنیای رقابتی در جایگاهی مطلوب قرار دهد. کارکنان سازمان به عنوان صاحبان دانایی و مهم‌ترین سرمایه سازمان مورد توجه قرار گرفته‌اند، لذا در این نوشتار به تشریح جایگاه مدیریت دانایی در سازمان پرداخته و لزوم بهره‌‌گیری از منابع انسانی دانا به عنوان جزو لاینفک سازمان مورد تأکید قرار خواهد گرفت. مدیریت دانایی به عنوان ابزاری که می‌تواند دانایی موجود را گردآوری و نظم و پویایی بخشیده و در کل سازمان اشاعه دهد اهمیت یافته است.

ضرورت توجه مدیریت دانایی به عنوان ابزاری استراتژیک جهت پیشبرد منابع سازمان و موقعیت در عرصه رقابت مطرح است. این امر بیانگر این است که بدون توجه به اصل مدیریت دانایی و شناخت سازمان نسبت به آن نمی‌توان از آن در سازمان بهره گرفت. لذا باید توجه داشت که مدیریت دانایی یک امر پایان ناپذیر است که همواره سازمان را در تغییرات یاری می‌کند و نیازمند پشتیبانی و توجه دائمی است. آنچه که موفقیت آن را به عنوان یک ابزار استراتـژیک می‌تواند قطعیت بخشد، اینست که افـراد بــــه عنوان صاحبان دانایی مورد توجه قرار گیرند و فرآیندهای سازمانی به گونه‌ای باشد که دانایی به کل سازمان اشاعه یابد.

جامعه فراصنعتی امروز جامعه‌ای اطلاعاتی است که در آن به تدریج فن‌آوری‌های نیروافزا جای خود را به فن‌آوری‌های دانش افزا می‌دهند. در محیط پویا و پیچیده امروزی برای سازمان‌ها ضروری است که به‌طور مداوم دانایی جدید را به شکل ایجاد، اعتباربخشی و کاربرد در محصولات و خدمات خود به کار گیرند. از این رو، مدیریت دانایی مقوله‌ای مهم محســوب می‌شود که در سازمان‌ها به دنبال آن است تا نحوه چگونگی تبدیل اطلاعات و دانسته‌های فردی و سازمانی را به دانایی و مهارتهای فردی و گروهی تبیین و روشن سازد. از این رو، ایجاد محیطی برای اشتراک، انتقال و تقابل دانایی در میان اعضای سازمان از اهداف اولیه‌ای است که بدین منظور ضروری به نظــــر می‌رسد، چرا که مدیریت دانایی می‌تواند گستره‌ای از ویژگی‌های عملکرد سازمانی را با قادر ساختن شرکت به عملکرد هوشمندانه‌تر بهبود بخشد.

کد تکی ادامه مطلب http://filemile.ofmas.ir/product-40854-knowledge-management.aspx کد توضیحات کوتاه تحقیق بررسی مدیریت دانایی محور در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc کد html فقط شامل توضیحات

تحقیق بررسی مدیریت دانایی محور در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

بخشی از متن :

مقدمه‌‌ :

سازمان‌ها در حال حاضر به این واقعیت دست یافته‌اند که هیچ چیز بــــه اندازه دانایی نمی‌تواند آن‌ها را در این دنیای رقابتی در جایگاهی مطلوب قرار دهد. کارکنان سازمان به عنوان صاحبان دانایی و مهم‌ترین سرمایه سازمان مورد توجه قرار گرفته‌اند، لذا در این نوشتار به تشریح جایگاه مدیریت دانایی در سازمان پرداخته و لزوم بهره‌‌گیری از منابع انسانی دانا به عنوان جزو لاینفک سازمان مورد تأکید قرار خواهد گرفت. مدیریت دانایی به عنوان ابزاری که می‌تواند دانایی موجود را گردآوری و نظم و پویایی بخشیده و در کل سازمان اشاعه دهد اهمیت یافته است.

ضرورت توجه مدیریت دانایی به عنوان ابزاری استراتژیک جهت پیشبرد منابع سازمان و موقعیت در عرصه رقابت مطرح است. این امر بیانگر این است که بدون توجه به اصل مدیریت دانایی و شناخت سازمان نسبت به آن نمی‌توان از آن در سازمان بهره گرفت. لذا باید توجه داشت که مدیریت دانایی یک امر پایان ناپذیر است که همواره سازمان را در تغییرات یاری می‌کند و نیازمند پشتیبانی و توجه دائمی است. آنچه که موفقیت آن را به عنوان یک ابزار استراتـژیک می‌تواند قطعیت بخشد، اینست که افـراد بــــه عنوان صاحبان دانایی مورد توجه قرار گیرند و فرآیندهای سازمانی به گونه‌ای باشد که دانایی به کل سازمان اشاعه یابد.

جامعه فراصنعتی امروز جامعه‌ای اطلاعاتی است که در آن به تدریج فن‌آوری‌های نیروافزا جای خود را به فن‌آوری‌های دانش افزا می‌دهند. در محیط پویا و پیچیده امروزی برای سازمان‌ها ضروری است که به‌طور مداوم دانایی جدید را به شکل ایجاد، اعتباربخشی و کاربرد در محصولات و خدمات خود به کار گیرند. از این رو، مدیریت دانایی مقوله‌ای مهم محســوب می‌شود که در سازمان‌ها به دنبال آن است تا نحوه چگونگی تبدیل اطلاعات و دانسته‌های فردی و سازمانی را به دانایی و مهارتهای فردی و گروهی تبیین و روشن سازد. از این رو، ایجاد محیطی برای اشتراک، انتقال و تقابل دانایی در میان اعضای سازمان از اهداف اولیه‌ای است که بدین منظور ضروری به نظــــر می‌رسد، چرا که مدیریت دانایی می‌تواند گستره‌ای از ویژگی‌های عملکرد سازمانی را با قادر ساختن شرکت به عملکرد هوشمندانه‌تر بهبود بخشد.

کد تکی لینک پرداخت و خرید http://filemile.ofmas.ir/card.aspx?productid=40854
  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی