مقاله بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش در صنعت خودروسازی ایران
جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ

مقاله بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش در صنعت خودروسازی ایران در 4 صفحه پی دی اف با قابلیت کپی
دسته بندی | مقاله |
بازدید ها | 1 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 303 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 14 |


مقاله بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش در صنعت خودروسازی ایران در 4 صفحه پی دی اف با قابلیت کپی
امروزه مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک ضرورت اساسی در عرصه فعالیت ها است که سبب ارتقاء زنجیره یک سازمان می گردد لذا رضایت مشتری به عنوان یک عامل کلیدی و کیفیت خدمات برای بقا و سودآوری سازمان امری حیاتی به شمار می رود در کشور ما نیز در آینده ای نه چندان دور، خدمات پس از فروش اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد
- ۹۴/۱۰/۱۸
- ۵۲ نمایش