فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست.
لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!
در صورت آنلاین بودن پشتیبان ها میتوانید از بخش "پشتیبانی آنلاین" با ما در تماس باشید.
با تشکر از بازدید شما عزیزان
مدیران وبلاگ فایل مایل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


کانال تلگرام ما،حتما متصل شوید

ترجمه مقاله استراتژی سیستم کنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامترهای سیستم هیدرولیک
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 14
فرمت فایل docx
حجم فایل 1113 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
ترجمه مقاله استراتژی سیستم کنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامترهای سیستم هیدرولیک

فروشنده فایل

کد کاربری 6
کاربر

عنوان انگلیسی مقاله: Research on Active Suspension Control Strategy Based on The Model With Parameters of Hydraulic System

عنوان فارسی مقاله: تحقیقات در استراتژی سیستم کنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیک

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد

قیمت : 12000 تومان

 

چکیده ترجمه :

عیب تعلیق فعال با دقت پایین باعث شده است که از حرکت محرک به سمت جلو مشکلاتی به وجود آمده و همچنین تجزیه و تحلیل داده های تعلیق وجود دارد . از جمله پارامتر های سیستم تعلیق از طریق ساخت مدل تعلیق فعال در سیستم هیدرولیک است . ضریب ماتریس وزن شتاب بدنه خودرو و انحراف تعلیق و جابجایی تایر از طریق تجزیه و تحلیل کنترل LQg و تعلیق استراتژی کنترل LQg آورده شده است . نتیجه گیری این است که تعلیق فعال کنترل بیشتری بر ثبات و راحتی نسبت به تعلیق فعال داشته و PID شبیه سازی شده و تعلیق فعال و غیر فعال PID شبیه سازی شده و تعلیق فعال و غیر فعال PID با هم مقایسه شده اند . عملکرد خروجی نیروی کنترل LQg بهتر از کنترل PID بوده است که می تواند از نیروی دریافت کننده سیگنال باشد.

کلمات کلیدی : تعلیق فعال , مدل سیستم هیدرولیک , معادله واحد , کنترلLQg, شبیه سازی

1 – مقدمه :

تعلیق فعال بین فضای بدون فنر و معلق سازی براساس تعلیق منفعل می باشد . تعلیق واقعی خودرو می تواند از طریق اندازه گیری سیگنال سنسور شتاب و سنسور جابجایی به دست آید . خروجی محرک با تعیین استراتژی و کنترل آن می تواند اطمینانی از عملکرد فرمان , ترمز و شتاب را به وجود بیاورد . بیشترین پژوهش ها رابط بین نیرو محرکه و جابجایی محرکه را در نظر نگرفته اند . مدل بدون سیستم هیدرولیک دقتی ندارد . نقص ناشی از این رو نتایج عملی متفاوتی را در کنترل نشان می دهد . در نهایت شبیه سازی عملی کاهش را نشان می دهد . هسته تعلیق فعال استراتژی کنترل است . در حالیکه تحقیقات کشور ها هنوز در مرحله بهینه سازی استراتژی کنترل و پژوهش های تئوری است . حالت کنترل اصلی در تعلیق فعال نتیجه کنترل PID و کنترل فازی و کنترل شبکه عصبی و کنترل هوک می باشد .

  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی