فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست.
لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!
در صورت آنلاین بودن پشتیبان ها میتوانید از بخش "پشتیبانی آنلاین" با ما در تماس باشید.
با تشکر از بازدید شما عزیزان
مدیران وبلاگ فایل مایل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


کانال تلگرام ما،حتما متصل شوید

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل خودرو تصادف از جلو بر اساس نیروهای بخش سازه
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 14
فرمت فایل docx
حجم فایل 843 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9
ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل خودرو تصادف از جلو بر اساس نیروهای بخش سازه

فروشنده فایل

کد کاربری 6
کاربر

عنوان انگلیسی مقاله: Analysis of Vehicle’s Frontal Crash Based on Structures’ Section Forces

عنوان فارسی مقاله: تجزیه و تحلیل خودرو تصادف از جلو بر اساس نیروهای بخش سازه

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد

قیمت : 12500 تومان

 

چکیده ترجمه :

در این مقاله یک روش جدید برای نیروهای بخش سازه ای  با تجزیه و تحلیل در تصادف از جلوی خودرو مورد استفاده قرار گرفته است. مدل المان محدود از یک ماشین سواری ارائه شده است. طبق اصل اساسیدر روش دینامیک المان محدود غیر خطی،تصادف براساس معادله FE گسسته بوجود می اید.. تصادف از جلوی سیستم ماشین یکپارچه توسط LS-DYNA شبیه سازی شده و نتایج ان از جمله ساختار نیروها و زمان جذب انرژی و اثربخشی جذب انرژی اصلی و انتقال مسیر انرژی و تغییر نیروها بدست آمده است. شبیه سازی نتایج نشان می دهد که نیروهای بخش سازه ای با دقت می تواند پیش بینی شود. و همچنین انتقال نیروها در فرایند تصادف مشخص شود. این روش یک ابزار مهم برای بهبود عملکرد ساختار خودرو را فراهم می کند.

کلیدواژه ها: تصادف از جلو، جذب انرژی، نیروهای بخشی، شبیه سازی.

مقدمه:

شبیه سازی کامپیوتری در برخورد خودرو به طور قابل توجهی در چندسال گذشته بهبود یافته است. با پیشرفت  در تکنولوژی کامپیوتر و کدهای المان محدود غیرخطی(FE)، مدل مقیاس کامل بوده  و شبیه سازی چنین پدیده های  پیچیده ای در حال تبدیل به فرایند انجام هستند. شبیه سازی المان محدود در درجه اول در مدل خودرو و ویژگی های تصادف متمرکز می شود. این اجازه می دهد تا ارزیابی خطرات به طور مستقیم و صدمات وارده به سرنشینان با استفاده از داده های شبیه سازی شده ارائه شود. پایگاه در تئوری محاسبات عددی ، تکرار تصادف و تکمیل مدل المان محدود از یک ماشین است. براساس CMVDR-294، تصادف از جلو با موفقیت شبیه سازی شده و نتایج از جمله خودرو، رابطه انتقال انرژی و نیروهای بخش ساختاری را در روند تصادف ارائه...

  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی