فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست.
لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!
در صورت آنلاین بودن پشتیبان ها میتوانید از بخش "پشتیبانی آنلاین" با ما در تماس باشید.
با تشکر از بازدید شما عزیزان
مدیران وبلاگ فایل مایل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


کانال تلگرام ما،حتما متصل شوید

ترجمه مقاله رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودروهای با سیستم تعلیق فعال
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 14
فرمت فایل docx
حجم فایل 2160 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
ترجمه مقاله رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودروهای با سیستم تعلیق فعال

فروشنده فایل

کد کاربری 6
کاربر

عنوان انگلیسی مقاله: Driving State Adaptive Control of an Active Vehicle Suspension System

عنوان فارسی مقاله: رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودروهای با سیستم تعلیق فعال

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 35

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد

قیمت : 19500 تومان

 

چکیده ترجمه :

روش کنترل سیستم تعلیق خودروی تطبیقی روشی جدید است که در آن پارامتر های کنترل به تنظیم رانندگی پرداخته و در نتیجه قادر می سازد افزایش قابل توجهی راحتی در خودرو در حالیکه بار دینامیکی و انحراف تعلیق در مرز های بحرانی است به وجود بیاید . برای این منظور , ساختار تطبیقی به صورت پویا جهت تنظیم تنظیم کننده های درجه دوم بار های خطی پویا و انحراف تعلیق می باشد . ثبات ساختار کنترل تطبیقی با استفاده از تجزیه و تخلیل رویکرد مشترک تابع لیاپانوف و با در نظر گرفتن مشخصه دمپر غیر خطی سیستم تعلیق است . به منظور ارائه یک چهارچوب واقعی دار کنترل طراحی و تجزیه و تحلیل عملکرد در یک خودروی چهار چرخ که سیستم تعلیق در آن مجهز به موتور خطی الکترونیکی برای تحقق بخشیدن به سیستم تعلیق فعال است . به عنوان بسته تست برای مطالعه استفاده شده است . عملکرد قابل توجهی از مفهوم منترل تطبیقی با موفقیت در مقایسه با سیستم تعلیق کنترل های معتبر به دست آمده است .

کلمات کلیدی : سیستم تعلیق فعال , کنترل تطبیقی , تعویض کنترل , دینامیک خودرو , کنترل سیستم تعلیق خودرو .

1 – مقدمه :

سیستم تعلیق نیرو های بین خودروی جاده لازم است و در نتیجه به طور عمده سواری ایمن و راحتی در خودرو به وجود خواهد آمد . رفتار دینامیکی سیستم تعلیق به طور قابل توجهی تحت تاثیر قابلیت های یک وسیله نقلیه قرار می گیرد .

به عنوان مثال بهبود عملکرد سیستم نه تنها تحت تاثیر مثبت تصور ذهنی راننده خودرو است . همچنین می تواند تلفات ترافیک را با تسهیل شرایط رانده در وسیله نقلیه و جلوگیری از خستگی راننده را به وجود بیاورد...

  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی