فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست.
لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!
در صورت آنلاین بودن پشتیبان ها میتوانید از بخش "پشتیبانی آنلاین" با ما در تماس باشید.
با تشکر از بازدید شما عزیزان
مدیران وبلاگ فایل مایل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


کانال تلگرام ما،حتما متصل شوید

ترجمه مقاله ساختار و خواص رینگ پیستون ساخته شده از چدن
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 10
فرمت فایل docx
حجم فایل 793 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
ترجمه مقاله ساختار و خواص رینگ پیستون ساخته شده از چدن

فروشنده فایل

کد کاربری 6
کاربر

عنوان انگلیسی مقاله: STRUCTURE AND PROPERTIES OF CAST IRON PREFORMS OF PISTON RINGS

عنوان فارسی مقاله: ساختار و خواص رینگ پیستون ساخته شده از چدن

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد

قیمت : 12500 تومان

 

چکیده ترجمه :

در این مقاله شرح مختصری از تکنولوژی ریخته گری رینک پیستون ساخته شده از چدن خاکستری با گرافیت کروی معرفی شده است . توجه به سیستم ذوب و اصلاح مذاب به عنوان مهم ترین عامل در تعیین ساختار و خواص این فلز می باشد .  مواد  و روش ها برای کنترل کیفیت محصول ساخته شده در نظر گرفته شده است .

مقدمه :

قبل از سال 1986 رینک پیستون برای موتورها تولید شد . آن یک حلقه برای فشرده سازی یا مقاومت بالا بود که از چدن با گرافیت  کروی   تولید شد . و همچنین نوعی از آن از چدن خاکستری تولید شد . در هر دو مدل ساخته شده از مواد برای تولید رینک پیستون استفاده شد . منطقه مرکزی از مقطع فشرده سازی اغلب یک ساختار انقباض گشاد را نشان داده است . ساختار حلقه به صورت غیر یکنواخت و با یک متغیر با محتوای  لدبوریت  و پرلیت و فریت بوده است . این ساختار , کنترل شده بوده  و می تواند ذرات گرافیت درشت را داشته باشد  و اغلب با مقدار بالای فریت همراه است . بنابراین ,کره های کوچک , ناپایدار بوده و در ما کره ساختار, خواص مکانیکی خاصی را بوجود می آورد. بیش از 20٪ پریفورم های ساخته شده از آنها , متناظر با الزامات استاندارد بر کیفیت مواد و قطعات است . استفاده از چنین رینک پیستونی منجر به افزایش مصرف کربن شده و در نهایت عمر قطعه را کاهش می دهد . در سال 1986 , و از یک مجوز برای تولید رینک های پیستون از شرکت ریکن را دریافت نمود . با این حال, تجربه نشان می دهد که این تکنولوژی به طور قابل توجهی ویژگی های خاص دارد . به منظور بهبود کیفیت رینک پیستون , متخصصان و از یک تکنولوژی توسعه یافته برای ذوب و ریخته گری و اصلاح ساختار را براساس مواد داخلی را ارائه نمودند . در حال حاضر , چدن مصرفی برای حلقه های فشرده سازی بالا در کوره های بوته ای القایی با فرکانس طبیعی و با ظرفیت بوته 5 تن تولید می شود.

  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی