فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست.
لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!
در صورت آنلاین بودن پشتیبان ها میتوانید از بخش "پشتیبانی آنلاین" با ما در تماس باشید.
با تشکر از بازدید شما عزیزان
مدیران وبلاگ فایل مایل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


کانال تلگرام ما،حتما متصل شوید

ترجمه مقاله عملکردهای توربین توربوشارژر دو ورودی در خودرو
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 13
فرمت فایل docx
حجم فایل 4203 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
ترجمه مقاله عملکردهای توربین توربوشارژر دو ورودی در خودرو

فروشنده فایل

کد کاربری 6
کاربر

عنوان انگلیسی مقاله: PERFORMANCE OF A TWIN-ENTRY AUTOMOTIVE TURBOCHARGER TURBINE

عنوان فارسی مقاله: عملکردهای توربین توربوشارژر دو ورودی در خودرو

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد

قیمت : 19000 تومان

 

چکیده ترجمه :

تورببین با دو ورودی جریان شعاعی معمولا در توربوشارژر موتور های دیزل استفاده میشود که در آنها روش توربو شارژ یک مزیت است.در تحقیقات تجربی بطور گسترده در مورد تجزیه و تحلیل و رفتار این نوع توربین با دو ورودی بدون پره انجام شده است.عملکرد جریان مداوم در توربین به طور برابرونابرابر اندازه گیری شده و تعاملات بر جسته بین دو ورودی بررسی شد. آزمون جریان ناپایدار با فشارکنترل  شده برای ویژگی های پالس در توربین توسعه داده شده وجود اختلاف فاز ببین پالس در دوورودی همچنین بررسی شد نمودار فشار لحظه ای و عملکرد توربین به طور متوسط تجزیه و تحلیل و در مقاله مقایسه شد.

روش پالس در توربو شارژ،امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.به خصوص در زمینه موتورهای دیزل خودرو.هدف اصلی این است که بهره برداری کاملی از فشار بالاودرجه حرارت، اتفاق بیفتد،زمانی که دریچه اگزوز سیلندر باز می شود وقتی زمانی که جریان ناپایدار در سیلندر وجود دارد.این سیستم نیاز به یک سوراخ کوچک ویک حجم کوچک منیفلد که موجب دخالت معقول بین سیلندرها می شود. به طور کلی ،بهترین بازده AFEبدست آمده توسط گروه بندی سیلندری درمنیفلد خالی بوده که به رسمیت شناخته شده است.چرا که در این دوره ساکن بین پالس ها،فشار حداقل دخالت را درسیلندر داشته است.این روش اجازه میدهد تا یک فرایند بهتر با افزایش راندمان حجمی،به خصوص در موتور با سرعت وگشتاور کم بوجود بیاید همچنین فشار پالس جداگانه در برابر پیکربندی  سیستم اگزوز،نیاز به استفاده از یک توربین توربوشارژچند ورودی را به وجود می اورد.توربین های بدون پره با جریان شعاعی در برنامه کاربردی خودروهای AFEمعمول استفاده میشود که شامل دو نوع ورودی می باشد...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۱/۰۹
  • ۱۹۷ نمایش
  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی