فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست.
لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!
در صورت آنلاین بودن پشتیبان ها میتوانید از بخش "پشتیبانی آنلاین" با ما در تماس باشید.
با تشکر از بازدید شما عزیزان
مدیران وبلاگ فایل مایل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


کانال تلگرام ما،حتما متصل شوید

ترجمه مقاله کنترل فازی تطبیقی برای کنترل کشش ترکیبی براساس شناسایی خودکار جاده‌
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 14
فرمت فایل docx
حجم فایل 429 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
ترجمه مقاله کنترل فازی تطبیقی برای کنترل کشش ترکیبی براساس شناسایی خودکار جاده‌

فروشنده فایل

کد کاربری 6
کاربر

عنوان انگلیسی مقاله: Adaptive Fuzzy Controller for Hybrid Traction Control System based on Automatic Road Identification

عنوان فارسی مقاله: کنترل فازی تطبیقی برای کنترل کشش ترکیبی براساس شناسایی جاده ها به صورت خودکار

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد

قیمت : 13500 تومان

 

چکیده ترجمه :

درشرایط عادی،چرخهای جلوردیابی کنترل راازطرف راننده وچرخهای عقب،دنباله روی مسیر از وسیله نقلیه می باشد.خودرو در حین چرخش،ردیابی کنترل رااز دست می دهد،اگر نیروی کششی بیشتر از نیروی اصطکاک باشد، بنابراین،یک وسیله نقلیه باید نسبت لغزشی کافی از لاستیک را حفظ کرده وردیابی کنترل راننده را دنبال کند.این مقاله،به بررسی کنترل فازی برای سیستم کششی ترکیبی در خودروهای هپبرید الکتریکی(HEV)پرداخته است که مانع از چرخش چرخ دیسک درطول حرکت وشتاب شده وانگیزه ترمز کوتاه در گشتاور موتور را دارد.وظیفه این مدل این است که نظارتی بر کنترل گشتاورترمزبرقیوموتورHEV را دارد.گشتاورترمز الکتریکی به عنوان مرجع ورودی گشتاورترمز احیاکننده است، که برای کنترل سطح پایین تر ماژول می باشد.هنگامی که این سطح پایین تر توسط ورودی موتور کنترل می شود، نسیت لغزش مورد نظر را میتوان کاهش داد. تغییر خط اضطراری و تغییر نسبت لغزش در‌شبیه سازی، برای نشان دادن اثر بخشی انجام کنترل، ارائه شده است.بهره وری واجرای آسان کنترل فازی،منجر به این نتیجه شده استکه منطق فازی یک چهارچوب مناسب وامیدوارکننده برای سیستم کنترل ترکیبی در وسایل نقلیه الکتریکی می باشد.

کلمات کلیدی:کنترل فازی،سیستم کنترل کشش ،ترکیبی

مقدمه:

تمرکز پژوهش حاضر به سمت خودروهای الکتریکی وهپبریدی است که در وسایل نقلیه،افزایش بهره وری انرژی وکاهش تولید گازهای گلخانه ای رادربردارد.وسایل نقلیه آینده شامل اجزای برقی است که باید قادر باشند که کنترل ترمز ضدقفل راداشته و با شناور معمولی راه اندازی شده وانحراف از توابع ایمنی در آن به صورت فعالی کنترل شود.ازنقطه نظرالکتریکی وکنترل مهندسی، وسایل نقلیه هیبریدی الکتریکی دارای مزایای آشکار نسبت به وسایل نقلیه موتوری احتراق داخل(ICR)دارد.در مرحله اول،گشتاور بسیارسریع...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۱/۰۹
  • ۱۵۵ نمایش
  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی