فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست.
لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!
در صورت آنلاین بودن پشتیبان ها میتوانید از بخش "پشتیبانی آنلاین" با ما در تماس باشید.
با تشکر از بازدید شما عزیزان
مدیران وبلاگ فایل مایل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


کانال تلگرام ما،حتما متصل شوید

پروژه الگوریتم و اصول ساخت بازی‌های کامپیوتری
دسته بندی پروژه و پایان نامه
بازدید ها 13
فرمت فایل docx
حجم فایل 991 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 64
پروژه الگوریتم و اصول ساخت بازی‌های کامپیوتری

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

چکیده:

گروهی از مردم، انجام یک بازی کامپیوتری را جزء لذت بخش‌ترین تفریحات خود می‌دانند و گروهی دیگر خلق و طراحی یک بازی کامپیوتری را سرگرم کننده‌تر و جالب‌تر می‌دانند. یک بازی کامپیوتری قبل از هر چیز در ذهن سازندگانش شکل می‌گیرد و از این اولین جرقه تا عرضه محصول نهایی، راهی بسیار طولانی و جذاب طی می‌شود که به آن ساخت بازی می‌گویند.ساخت یک بازی به خلاقیت، قدرت تصور، هوش و پشتکار احتیاج دارد.مهم‌ترین قدم در ساخت بازی، پیاده‌سازی ایده روی کاغذ و ویرایش آن است که این کار می‌تواند کمک بسیار موثری برای بهینه سازی ایده اولیه یک بازی باشد. کاربرد هوش مصنوعی در بازی‌های کامپیوتری بیانگر توانایی موتور بازی در واکنش نشان دادن به رفتار بازیکن در محیط بازی یا اعمال کنش بازی است.مباحث مربوط به هوش مصنوعی جزء مسایل تخصصی برنامه‌نویسی بازی‌های کامپیوتری است.

در این پروژه به بررسی اصول بازی‌های کامپیوتری خواهیم پرداخت. اصولی که در نظر گرفتن آنها می‌تواند احتمال موفقیت ما را افزایش دهد و در عین حال تخطی از هریک از آنها می‌تواند بازی را با شکست کامل مواجه کند.

کلمات کلیدی: بازی‌های کامپیوتری، هوش مصنوعی، بازی شانسی، رقابت.

فهرست مطالب

  فصـل اول: مبـانی طـراحی بـازی‌های کـامپیوتری

1-1  سرگرم کننده بودن  2

1-2  شناخت سبک بازی   3

1-3. شبکه قدرت و سیستم بازی   4

1-4  جریـان بازی   5

1-5  رقــابــت‌ها 5

1-6  ضرباهنگ باز  7

1-7  بهینه سازی بازی   11

 فصـل دوم: الگـوریتم‌هـای طـراحی بـازی‌های کـامپیوتری   

2-1. بازی‌ها چیستند و چرا مطالعه می شوند؟  15

2-2  تئوری بازی‌ها 15

2-3. چگونگی انجام یک بازی   16

2-4  یـک نمــونه بازی: 17

2-5  تابع ارزیابی   18

2-6. بازی دو نفره کم و زیاد: 19

2-7. بازی‌های چند نفره کم و زیاد: 21

2-8  هـــرس آلفــا بتا: 22

2-9. معایب الگوریتم‌های پیشین: 24

2-10بازی‌های همراه با شانس: 28

2-11راهکاری برای حل مسئله بسیار مهم و حساس مسیریابی در بازی‌ها: 30

2-12ساخت بازی استراتژیک با نرم افزار: 36

فصل سوم: کاربرد هوش مصنوعی در ساخت بازی‌های کامپیوتری   

3-1. هوش مصنوعی چیست؟  42

3-2. کاربرد هوش مصنوعی در بازیهای کامپیوتری: 44

3-3. انواع هوش مصنوعی   45

3-4. هوش مصنوعی در ژانرهای بازی   47

3-5. پیدایش و پیشرفت هوش مصنوعی   48

3-6. هوش مصنوعیِ عرضه کردن وسایل   51

3-7. هوش مصنوعیِ ترویج کردن  53

3-8. حریف کامپیوتری ما چه قدر می‌فهمد؟  54

منابع

  • مهدی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی