فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست. لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!

فایل مایل | فایل های درخواستی تو

این تارنما محلی برای گردآوری فایل های درخواستی شماست.
لطفا ما را در گردآوری و مدیریت محتوای سایت راهنمایی نمایید!
در صورت آنلاین بودن پشتیبان ها میتوانید از بخش "پشتیبانی آنلاین" با ما در تماس باشید.
با تشکر از بازدید شما عزیزان
مدیران وبلاگ فایل مایل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

عملکرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ق.ظ

کانال تلگرام ما،حتما متصل شوید

در این پایان نامه برای شناخت بهتر عملکرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 10
فرمت فایل doc
حجم فایل 107 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 66
عملکرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی

عملکرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

 
*قابل استفاده برای رشته های مدیریت رسانه،ارتباطات
 
چکیده:
اگر قبول داشته باشیم که «اقتصاد» از عوامل بقای جامعه است، باید قبول داشت شناخت افرادی که چرخ‌های اقتصادی جامعه را به گردش در می‌آورند به اعتباری در سرلوحة چنین اعتقادی قرار دارد.سخن گفتن از نحوه ارتباط بین مصرف‌کننده و تولیدکننده یا خریدار و فروشنده،‌ بدون توجه به سیستم توزیع کالای مصرفی کاری بیهوده است. ناچار اعتقاد به نفوذ غیرقابل تردید روش‌های علمی در شیوه‌های مختلف زندگی انسان، توجه به سیستم تجاری و بازرگانی از یک‌طرف و شناخت روش‌های عرضه کالای مصرفی و تولیدی از سوی دیگر، امری ضروری است. چگونه باید کالایی را عرضه کرد؟ چگونه باید گروه عظیم مصرف‌کننده را به‌سوی «خرید» کالای موردنظر جلب کرد؟ چنین مسائلی بدون توجه به سیستم‌های علمی مورد قبول نمی‌تواند موفقیتی داشته باشد.
 
می‌توان گفت تبلیغات، با رعایت همه مناسبات، عبارتست از یک طبل انعکاس صوت و وسیلة هماهنگ‌کننده و وسیله‌ای است که سیاست بازرگانی تولید‌کننده و رفتارهای مصرف‌کننده را وادار می‌کند با یکدیگر به نوسان در آیند.تبلیغات عمومی از وسایل ارتباط‌جمعی، روزنامه‌ها یا مجلات، رادیو،‌ سینما، تلویزیون و آگهی استفاده می‌کند. هدف چنین تبلیغاتی، به استثنای بعضی موارد که نسبتاً محدود است (خریدهای اجباری مانند خرید بستنی در سینما) شامل این نیست که آدمی را مستقیماً به خرید کالا سوق دهد، بلکه هدفش شرکت در ایجاد یک رفتار و قصد درونی فراخور آن شیء است که در لحظة خرید، به‌خاطر همان شیء فشار خواهد آورد.
 
در این پایان نامه برای شناخت بهتر عملکرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند.
 
 
 
کلمات کلیدی:

عملکرد آگهی ها

روانشناسی تبلیغات

چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

 
 
 
 
فهرست مطالب
 ویژگی های کالا
 معیار تجزیه و تحلیل تصاویر
 یاد گیری و حافظه 
 برخی شرایط یادگیری
عادت
 هدف تبلیغات
 وسایل ارتباط جمعی
 چگونه باید گفت؟
 با چه کسی حرف می زنیم؟
فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط
 چپ مغز ، راست مغز 
 آگهی های چپ مغز، سلطه ادراک
 مسئله توجه
 مسئله تحریف پیام
 یک آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟
 چالش های راست مغز: موردی برای احساس
 آگهی های مغز کامل
 توسعه آمیخته بازاریابی
 محصول
 قیمت
 مکان
 ارتقا
نگاهی به فرآیند ارتباط
عناصر نه گانه فرآیند ارتباط
 مراحل طراحی ارتباط مؤثر
تنظیم بودجه ارتقا
شناسایی مخاطبان هدف
ارزیابی آگهی
نتیجه گیری
منابع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی